piątek, 21 września 2012

nail polish

Witam ;*
Dzisiaj chciałabym napisać parę słów o lakierach do paznokci . Jak widzicie poniżej mam ich niemałą kolekcję. Wcześniej nie malowałam paznokci często, ponieważ łamały się i rozdwajały. Wszystko zmieniło się, gdy moja przyjaciółka poleciła mi odżywkę do paznokci firmy Eveline. Odżywka sprawdziła się w 100 % ! Paznokcie po niej są twarde, nie rozdwajają się i nie łamią. Wystarczy 10 dni i różnica jest widoczna. Codziennie trzeba nakładać jedną warstwę a 5 dnia zmyć i od nowa to samo.




Polecam wszystkim tę odżywkę! Po 10 dniach nakładałam jedną warstwę pod lakier. Jestem z niej bardzo zadowolona i właśnie kupiłam nowe opakowanie.

Oto moje pozostałe lakiery :












2 komentarze:

  1. Ja nie potrzebuję kuracji dla paznokci, bo już są wyjątkowo twarde ;P

    Pokaźna kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę kupić tę odżywkę, od koleżanki też słyszałam, że jest dobra :)
    bardzo fajne kolorki lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń