sobota, 20 października 2012

Busy




Nie było mnie tutaj tak dawno, że już nawet nie pamiętam, kiedy coś dla Was pisałam. Wszystko przez to, że rozpoczął się kolejny rok akademicki i mam zajęcia od rana do wieczora, (co nie znaczy, że na wszystko chodzę, if you know what I mean). W dalszym ciągu poszukuję sukienki na wesele i myślę, że znalazłam „tą jedyną” w ZARZE, mimo, iż jej jeszcze nie mierzyłam hahaha. W międzyczasie dorwała mnie faza na książki i pierwszą, którą przeczytałam po rozpoczęciu „nauki” było 50 Twarzy Greka. Słyszałyście o nie? Co o niej sądzicie?

Z niecierpliwością czekam na kolejną część, która ma się ukazać 7 listopada w naszych księgarniach. Jednocześnie martwi mnie fakt, że książka zostanie zekranizowana. W sumie nie wiem czy "martwi" to dobre słowo. Chodzi mi o to, że jak coś czytam, to sobie wyobrażam jak ktoś wygląda itd. a tu nagle zrobią ekranizacje z kimś, kto mi zupełnie nie pasuje ;< i później jak będę czytać to już nie będzie tego mojego wyobrażenia, tylko to filmowe ; o

No, nie ważne, zobaczymy co to będzie ;) Tymczasem korzystam z wolnego długiego weekendu (piątek, sobota, niedziela, poniedziałek) i zabieram się za nadrabianie seriali z całego tygodnia a trochę tego jest, bo oglądam: Castle, Mentaliste, The vampire diaries, Plotkarę, Chirurgów, Supernatural, The Walking dead, dextera, Revenge i Haven ;) a Wy co najchętniej oglądacie ? ;> 




1 komentarz:

  1. Poklikałam w reklamy i liczę na rewanż :)
    Ciekawy blog, jeśli chcesz możemy obserwować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń