piątek, 10 maja 2013

Juwenalia


We w torek odbyły się juwenlia mojej uczelni. Gwiazdą wieczoru był zespół Weekend. Szczerze powiedziawszy nie wiedziałam, że będę się tak dobrze bawić :) przyszłam, gdy koncert się już zaczynał, a udało mi się dotrzeć pod samą scenę hahaha After Party odbyło się w klubie Frantic i spotkałam tam osoby, które poznałam na Before Party ;) po After Party kolega wymyślił After After Party i skończyło się na tym, że położyłam się spać po 7 rano. Obudziłam się i pozytywnie mnie zaskoczyła pogoda! Przed koncertem tak padało, że myślalam, iż nic nie wyjdzie z naszej zabawy. Swoją drogą piosenka "Ona tańczy dla mnie" już się przejadła, teraz mi utkwiła w głowie "Męska rzeczywistość" hahaaha We Franticu usłyszałam jakąś piosenke i teraz drugi dzień próbuję się dowiedzieć co to było, bo mi się spodobało :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz