czwartek, 19 grudnia 2013

Z kim na randkę?



Przeglądając różne blogi znalazłam milion postów na temat tego, z jakimi chłopakami szanująca się dziewczyna nigdy się nie umówi. Postanowiłam zrobić coś zupełnie przeciwnego i zaprezentuje Wam listę chłopaków, z którymi bardzo chętnie wybrałabym się na randkę.

1. Dżentelmen - nie oszukujmy się, żadna dziewczyna nie umówi się z chłopakiem, który nie ma klasy. Jeśli chłopak otwiera dziewczynie drzwi w samochodzie, w restauracji, w kinie (powiedzmy KAŻDE drzwi) to od razu dostaje +10 punktów. Niby taka oczywista rzecz i zastanawiacie się po co w ogóle o tym pisze, ale uwierzcie, różne rzeczy sie przytrafiają i raz prawie oberwałam drzwiami jak chłopak wchodził jako pierwszy. Oczywiście to bycia dżentelmenem nie zaliczam jedynie otwierania drzwi. Zwracam uwagę na różne rzeczy, np. to kto płaci za randkę (wg. mnie płaci ten kto zaprasza, chyba, że wcześniej było ustalone co innego, np. składanie się po połowie), czy facet odprowadza mnie do domu, jak mnie wita, o czym mówi, to czy daje Ci swoją kurtkę gdy marzniesz.

2. Pan Energia - otwarcie mówię, że czasami mam napady ADHD, więc siedzenie i patrzenie na siebie przez całą randkę jest dla mnie niedopuszczalne. Lubię jak coś się dzieje, jak można się pośmiać i poszaleć. Facet, który ma pełno energii to na pewno facet, z którym nie można się nudzić.

3. Szwajcarski zegarek - punktualność to dla mnie sprawa najważniejsza. Jak się z kimś umawiam, to pojawiam się o umówionej godzinie. Jeśli się spóźnię (co sie właściwie nie zdarza), to zawsze dzwonię lub wysyłam smsa. Kiedyś czekałam na randkowicza prawie 2h, więc pewnie rozumiecie moją frustrację... Skoro ja się nie spóźniam, to tego samego oczekuję od chłopaka, z którym się umawiam.

4. Pasjonat - fajnie jak chłopak ma jakieś zainteresowania i lubi się nimi dzielić. Nie ma niezręcznej ciszy i spoglądania na boki, tylko rozmowa o tym, co NAS właściwie interesuje. Oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku. Jeśli bym miała przez 2h wysłuchiwać o samochodach lub piłce nożnej, to bym się lekko zirytowała, ale zawsze to przyjemnie popatrzeć jak chłopak opowiada o tym, co jest jego pasją.

5. Uczuciowiec - fajnie jak chłopak okazuje Ci jakieś uczucia i zainteresowanie. Mimo, że dziewczyny uważają, że bardziej pociągający są faceci zdystansowani i oziębli, to tak naprawde wolą uczuciowca. Miło popatrzeć na chłopaka, który jest pewny siebie i jest z kategorii "bad boy", ale w głębi duszy wiemy, że to nie jest dobry materiał na chłopaka. Nikt nie lubi być ignorowany i traktowany oschle, więc taki bad boy jest dobry tylko do pooglądania, na randkę lepiej wybrać kogoś bardziej dostępnego emocjonalnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz