poniedziałek, 30 listopada 2015

Jarałam się w listopadzie




Kolejny post z cyklu "jarałam się w...". Tym razem nadszedł czas na listopad, który był dość obfity w interesujące filmy/książki/muzykę. A zatem...


1. Książka




Dziewczyna z pociągu -  całkiem spontanicznie ją kupiłam, zobaczyłam na stronie matrasa, że mają -30% i od razu wrzuciłam ją do koszyka. Z racji tego, że ostatnio nie miałam zbyt wiele czasu na czytanie - początkowo czytałam po jednym rozdziale. Wraz z rozwojem akcji musiałam poświęcić książce więcej czasu, bo nie mogłam się od niej oderwać. Polecam!


2. Film



Wiek Adaline - początkowo nie byłam przekonana do tego filmu, ale koleżanka bardzo polecała. Film mi się bardzo podobał i muszę przyznać, że niejedna łezka mi popłynęła ;).



Początek - zaczęłam oglądać ten film dawno temu. Nie wiem dokładnie czemu przerwałam. Ostatnio zaczęłam go oglądać raz jeszcze i tym razem dotrwałam do końca. Film bardzo ciekawy, fabuła mnie niezwykle zainteresowała.

3. Serial




Quantico - nowy serial, którego nazwa od razu nasuwa skojarzenie z FBI. Bohaterowie serialu są agentami federalnymi pokazanymi w trakcie i po szkoleniu w Quantico.



Sposób na morderstwo - dopiero zaczęłam oglądać ten serial, ale wciągnął mnie niesamowicie. Wiele wątków mnie tak zainteresowało, że po skończonym odcinku miałam ochotę od razu włączyć następny.


4. Muzyka


 Leci w radiu non stop i nie mogę się powstrzymać od nucenia.


Piosenkę znalazłam w serialu Quantico, o którym pisałam powyżej :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz