środa, 15 maja 2013

Lately

W końcu zrobiło się ciepło i w zeszły piątek mogłam się poopalać. W takie dni siedzenie na uczelni to męczarnia ! Najchętniej pochillowałabym nad Wisłą ;) jutro mam kolokwium z angielskiego do napisania a w piątek z hiszpańskiego, how sweet! :< Musiałam dzisiaj wyprać moje czarne conversy, bo były już strasznie brudne, a białe od roku proszą się o pranie i leżą obecnie brudne w piwnicy ;) Macie może jakiś sposób na pranie białych butów? Nic się nie stanie jak użyję wybielacza?


Bulwary nad Wisłą :)

Nowa coca-cola z napisami na etykietach :)

2 komentarze:

  1. ta coca cola z napisami jest świetna! :D fajne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio pogoda tak się układa, że gdy siedzę w pracy jest zimno, a gdy mam wolne, słońce pięknie świeci, ciekawe jak długo jeszcze tak będzie, z Anglią różnie bywa! ;)Co to coca coli to nie piję, ale fajny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń