niedziela, 2 czerwca 2013

june




Nie było mnie tutaj jakiś czas, wiele rzeczy się działo i wiele rzeczy miałam do nadrobienia. Zaczyna się sesja, a to oznacza, że moje biurko znowu zamienia się w centrum dowodzenia wszechświatem. Najbliższy egzamin już jutro! :<  Z racji tego, że nauki coraz więcej, wyszukuję sobie milion zajęć żeby tylko się nie uczyć, np. ostatnio posprzątałam i poukładałam rzeczy na regale, na którym panował totalny chaos. Został mi jeszcze jeden regał, więc naukę zostawiam na potem.




Ostatnio byłam z koleżankami na Gumball 3000 w Krakowie. Było niesamowicie! Tyle pięknych samochodów, że nie wiadomo było gdzie patrzeć. W wyścigu pojawił się David Hasselhoff, Tony Hawk i Hardkorowy Koksu. Przyszło tyle osób, że cała ulica była zapełniona i samochody miały problem z przejazdem!


Ostatnio utraciłam motywację do ćwiczeń. Muszę to zmienić jak najszybciej, bo wakacje coraz bliżej. Znalazłam nowe ćwiczenia, ktoś już próbował?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz