środa, 4 grudnia 2013

Igrzyska śmierci



Ostatnio wybrałam się z koleżanką do kina. Nasz wybór padł na film "Igrzyska Śmierci: w pierścieniu ognia". Obie widziałyśmy pierwszą część, dlatego z wielką ochotą udałyśmy się na seans. Film bardzo mi się podobał, dźwięk, efekty, fabuła. Wszystko było świetne (no może poza zakończeniem :) ). Już na samym początku się wzruszyłam (tak, tak, bardzo emocjonalnie podchodzę do filmów i książek). Nawet nie zauważyłam kiedy film się zaczął kończyć :) mimo, że zawsze myślałam, iż 2,5h w kinie to jakaś masakra :) 


Nie mogę doczekać się ostatniej części, ponieważ baaaardzo jestem ciekawa jak to wszystko się skończy. Nie podoba mi się tylko fakt, że ostatnia część zostanie podzielona na 2 filmy. Bez sensu. Harrego Pottera też tak podzielili i też nie byłam zadowolona z tego powodu ;<  No ale cóż, mam nadzieję, że scenarzyści, reżyser i aktorzy wynagrodzą mi to uniedogodnienie :) 


A Wy oglądaliście już ten film? Co o nim sądzicie?  
BTW. Gale czy Peeta? :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz