niedziela, 15 grudnia 2013

Neutrogena






Ostatnio wpadł mi w ręce świetny zestaw z neutrogeny. Balsam do ciała, pomadka do ust i krem do rąk z maliną nordycką. Cena zestawu w Superpharm to 29.90 - czyli jak widzicie MEGA okazja :)




 

Zacznijmy od balsamu do ust. Nie miałam okazji używać go zbyt wiele, ale zauważyłam, że moje usta nie są już spierzchnięte i wysuszone. Bardzo przypadł mi do gustu :)


Krem do rąk. Jest ŚWIETNY! Uwielbiam go! Ma piękny zapach i mogę wąchać go cały dzień. Wchłania się trochę długo, ale to jest jego jedyny minus. Skóra jest po nim miękka i gładka. Używam go kilka razy dziennie i jak się skończy, to obowiązkowo idę do sklepu po następny ! 


Balsam do ciała. Jest genialny tak, jak krem do rąk. Skóra po nim jest niesamowicie miękka. Jest bardzo wydajny i dzięki atomizerowi genialnie się go używa ;). Jego jedynym minusem jest wchłanianie się. Może tylko ja mam takie wrażenie, bo wcześniej używałam szybko wchłaniającego się balsamu z garniera... 


Mogę z czystym sumieniem polecić serię neutrogeny z maliną nordycką. Produkty tej firmy są dobrej jakości i cieszą się zaufaniem wielu klientek. Owoce i liście maliny nordyckiej mają zastosowanie w medycynie ludowej. Trzeba przyznać, że neutrogena oferuje nam swoje produkty  przystępnej cenie, biorąc pod uwagę fakt, jak rzadki jest to owoc. 
POLECAM!


na koniec wrzucam Wam mój nowy sweter z Zary :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz