czwartek, 23 października 2014

5 rzeczy, które mnie przerażają




W dzisiejszym poście przybliżę Wam, czego się boję. Nie mówię tutaj o strachu przed pająkami czy innymi tego typu stworami. Post powstałam kilka dni żebym mogła zrobić dogłębną analizę rzeczy i zjawisk, które przyprawiają mnie o dreszcze. Zresztą sprawdźcie sami.






1. Podziemnych parkingów nocą. Przerażają mnie. Ostatnio gdy dość późno wracałam z pracy okazało się, że moja tradycyjna trasa powrotna musi się troszkę zmienić ze względu na jakiś remont. Którędy musiałam wracać? Przez PARKING PODZIEMNY! Nie mówię tu o jakimś rozległym parkingu, miałam do przejścia ok 30 metrów ale jak szłam to serce waliło mi jakby miało zaraz wyskoczyć.




2. Opuszczone leśne chatki. Są mega straszne. Jak oglądam te wszystkie pseudo horrory i widzę, że grupa młodych ludzi NIE MUSI ale i tak wchodzi do takiej chatki, to mam dreszcze. Poza wszelkim robactwem, które się tam znajdują zawsze istnieje jakieś prawdopodobieństwo, że pomieszkuje tam jakiś Leśny Dziadek, który będzie chciał bronić swojej fortecy. Creepy.




3. Wszystko związane z lekarzami, chorobami i służbą zdrowia. Przyznam się szczerze, że nie chodzę często do lekarza, a jak już u niego jestem to jest to zawsze ten sam lekarz. Jak idę do dentysty, to jest to ten sam dentysta od lat. Sama myśl o tym, że miałabym iść do obcego lekarza mnie przeraża. Nie wiem czemu. Jak skończyłam 18 lat to zapytałam mojej Pani Doktor czy w dalszym ciągu mogę do niej przychodzić, bo tak bardzo nie chciałam iść do normalnego lekarza rodzinnego. OBCEGO lekarza. Jeśli chodzi o choroby, to zawsze przewiduje najgorszy scenariusz. Boli mnie głowa - to znak, że mam raka mózgu. Zaczęłam gorączkować - to na pewno ebola. Nie ważna jaka choroba, na końcu i tak umrę w męczarniach, bo przecież na termin do specjalisty będę czekać rok, na rezonans tak samo, a szpitale są tak przepełnione, że będę leżeć na korytarzu.



4. Głupota ludzka. To niesamowite, że świat jest tak wielki, a głupcy są tak rozlokowani, że są praktycznie wszędzie. Ja wiem, że głupota ludzka nie zna granic ale czasami to aż ręce opadają. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że taki głupiec myśli, że jest nieomylny i że wie wszystko - wtedy nie jesteś w stanie mu nic wytłumaczyć, bo przecież wie wszystko najlepiej. Przerażające jest to, że tacy ludzie robią karierę, zarabiają miliony i mają rzesze fanów... Dokąd zmierzasz świecie?! 



Na koniec - wisienka na torcie

5. Wiejska 4. To co się tam dzieje to jest jeden wielki cyrk. Masakra. Polityka w naszym kraju jest tak straszna, że nie jestem w stanie tego opisać słowami, cenzuralnymi słowami. 90% osób nadaje się do wymiany, nie robią nic żeby poprawić sytuacje w kraju, a jestem w stanie nawet stwierdzić, że pogarszają. W sejmie przechodzą takie ustawy, że nic tylko się za głowę chwycić. Niby posłowie są takimi światłymi ludźmi, a tu co druga ustawa pokazuje jak bardzo jesteśmy w tyle za zachodem. Mój kraj taki piękny !

Photo credit: Eric Kilby / Foter / CC BY-SA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz