poniedziałek, 20 października 2014

Nowości serialowe 2014


Z racji tego, że jestem serialomaniaczką, z niecierpliwością czekałam na to, co zaprezentują nam stacje telewizyjne w 2014 roku. Poniżej znajdziecie krótką listę tego, co już zdążyłam obejrzeć.






 1. True Detective – nie od dzisiaj wiadomo, że stacja HBO jest mistrzem w tworzeniu genialnych seriali. Tym razem przedstawiają nam losy dwóch detektywów, którzy po latach wspominają zbrodnie, nad którą wspólnie pracowali. Jest niesamowicie klimatyczny, wciągający, nieprzewidywalny. Aktorzy spisali się na medal, szczególnie Matthew McConaughey zagrał FENOMENALNIE. Jest to chyba najlepszy serial tego roku.


pozostawieni


   2.  Pozostawieni – kolejna propozycja od HBO. Serial opowiada o losach mieszkanców małego miasteczka na 3 lata po tajemniczym zniknięciu 2% populacji. Niestety nie dorównuje True Detective i momentami troszke przynudzał ale z biegiem czasu i z odcinka na odcinek polubiłam go, polubiłam postacie i chętnie oglądałam. Ostatnie dwa odcinki wynagrodziły przynudzanie poprzednich.

   

       3. The 100 – coś dla młodych ludzi. Fabuła opiera się na wydarzeniach mających miejsce w niedalekiej przyszłości. Ludzie żyją na statku kosmicznym, po tym, jak na Ziemi wybucha bomba atomowa. Niestety na statku kończy się tlen i postanawiają wysłać „młodych gniewnych” na Ziemie żeby sprawdzili czy występuje tam jeszcze promieniowanie, zakażone jest powietrze etc. Serial wyjątkowo mi się spodobał, wnosi coś nowego, niektóre postacie są lekko irytujące, ale ogólna ocena jest na plus. Nie przeszkadzały mi niedociągniecia scenarzystów typu gdzie oni się kąpią, skąd mają ubrania na przebranie ani czemu nikt nie mówi o antykoncepcji skoro prokreacja tam odbywa się na każdym kroku.


   




    4.  Chicago P.D. – jako fanka kryminałów wszelakiej maści, nie mogłam opuścić tej premiery. Jak wskazuje tytuł – akcja rozgrywa się w Chicago, a głównymi bohaterami są policjanci pracujący na posterunku. Każdy odcinek zrobiony bardzo dobrze, nie powiela schematów, aktorzy są ciekawie dobrani. Zdecydowanie będę kontynuować oglądanie.





     5. American Horror Story: Freak Show – tego serialu bałam się chyba najbardziej. Trzeciego sezonu tego serialu nie mogłam znieść i nie dobrnęłam nawet do połowy. Natomiast drugi sezon był zdecydowanie najlepszy i zdecydowanie polecam go każdemu. Z racji tak wielkiej różnicy między dwoma sezonami nie wiedziałam czego spodziewać się po najnowszym. Premiera była w połowie października i jak na razie serial pozytywnie mnie zaskoczył i nie mogę doczekać się kolejnego odcinka.


     W 2014 roku wyszło wiele niesamowitych seriali. Wielu z nich nie miałam jeszcze okazji zobaczyć (np. Fargo, Penny Dreadful, Wirus). Jak znajdę wolną chwilę to nadrobię wszystko, a przynajmniej mam taką nadzieję. 




3 komentarze:

  1. Zdecydowanie powinnaś zacząć od Penny Dreadful ;) a jako fanka tego typu produkcji polecam Drakulę również, genialna rola Jonathan'a Rhys Meyers'a, choć i tak nic nie przebije jego roli w Tudorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Penny Dreadful pójdzie na pierwszy ogień :)

      Usuń
  2. ja wole troche lzejsze pozycje - ostatnio Krzemową dolinę, takie troche 'social networkw krzywym lustrze (jesli chodzi o swiat geeków)

    OdpowiedzUsuń