środa, 1 października 2014

Czym się ogłupiam wieczorami?


Z racji tego, że zawsze zasypiam z włączonym telewizorem, mam okazje oglądać wieczorem mnóstwo różnych programów. Od jakiegoś czasu moją ulubioną wieczorną stacją stało się Discovery Channel. Zazwyczaj zaczynam maraton ok 22, wtedy nadawane są programy takie jak:





Walka o bagaż

Od tego programu wszystko się zaczęło. Był to mój pierwszy program tego typu, jaki oglądałam. Na początku strasznie mnie irytował, ale z czasem się do niego przekonałam (btw. dzisiaj zaczyna się nowy sezon!). Ideą tego programu jest pokazanie widzowi jakie genialne rzeczy można znaleźć w bagażu. Na aukcjach wystawiane są wszelkiego rodzaju walizki i bagaże, które zostały zagubione na lotniskach i nikt się po nie nie zgłosił. Czasami wewnątrz takiego bagażu nie ma nic ciekawego, a czasami można znaleźć złoto, biżuterię, drogocenne pamiątki etc. 



Łowcy okazji

Kolejny program ukazujący możliwość zarobku poprzez wylicytowane przedmioty. Tutaj jednak nie licytują bagażu a pokoje magazynowe. Dwóch głównych bohaterów wspólnie licytuje, a następnie sprzedaje przedmioty znalezione wewnątrz wylicytowanego boksu. 




Nagi instynkt przetrwania

Przez długi czas nie mogłam się przekonać do tego programu. Dwie nieznane sobie osoby lądują w dziczy i muszą tam przetrwać 21 dni. Są nadzy, sami muszą zbudować sobie schronienie, rozpalić ogień, odszukać wodę pitną i upolować jedzenie. 



Obcy wewnątrz nas

W tym programie pokazane są autentyczne przypadki ludzi, którzy w jakiś dziwny, zakręcony sposób zachorowali na skutek przedostania się do ich organizmu różnych bakterii. Lekarze i rodzina wypowiadają się jak wyglądało leczenie i jakie było ich zaskoczenie w momencie odkrycia przyczyny choroby.



Jako osoba cierpiąca na bezsenność, oglądam te programy niemalże codziennie. Jeśli ktoś ma podobny problem i nie wie co robić z czasem późnym wieczorem/ w nocy, to polecam te programy :)

zdj. google

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe recenzje.Z przyjemnością będę tu zaglądać .Pozdrawiam

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się przyznać do tego grzechu także.... Walka o bagaż pochlania mój cenny czas. Ostatni rok czas zaczać dlatego wyrzucam kabel do telewizora :)

    www.missindependentme.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kiedyś myślałam nad tym programem 'Walka o bagaż'. Muszę go w końcu obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam ani jednego z wymienionych

    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też oglądam te programy!
    http://seeemiiifashion.blogspot.com/
    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń