poniedziałek, 1 grudnia 2014

Jarałam się w listopadzie



Nie było mnie tutaj prawie miesiąc. Cały ten czas poświęciłam pracy i szkole. Powoli brakuje mi czasu dla siebie. Dzisiaj mam w końcu dzień dla siebie i nie wiedziałam za co mam się wziąć najpierw. Mając wolną chwilę wróciłam do Was z nowym postem. Dzisiaj o tym co pochłaniało moją uwagę w listopadzie.




1. Graceland - zaczęłam oglądać nowy serial, który całkowicie mnie wciągnął. Fabuła jest o grupie agentów (między innymi FBI i DEA), którzy mieszkają w domu nazywającym się Graceland. Serial ma dwa sezony, ma wiele ciekawych i zabawnych dialogów, dlatego ogląda się go z przyjemnością.

2. Muzyka - wpadło mi w ucho kilka kawałków, niektóre są nowe, inne nie. Nie zmienia to faktu, że nuciłam je sobie w listopadzie.

Lenny Kravitz


                       


Michael Buble


                     



Two Door Cinema Club

                    


3. When mom isn't home - mistrzostwo!



                       


4. Blogowe wpisy - zdecydowanie jarałam się blogiem powiedzialem.pl

Łysy z bloga pisze genialne teksty, które się czyta z przyjemnością. Pewnego listopadowego dnia wzięłam się za czytanie i nie mogłam się oderwać od laptopa. Polecam wszystkim !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz